Қазақстандық мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы төмен - БҒМ

Күні: 12:13, 17-09-2019.

Астана. 17 қыркүйек. ҚазТАГ - Мадина Әлімханова. Қазақстандық мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығы төмен, деп мәлімдеді ҚР Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетов.
«Біз бес салыстырмалы зерттеуге қатысамыз - бұл PIRLS, TIMSS және PISA. PIRLS мәліметтері бойынша біз мәтіндік және оқырман сауаттылығы бойынша 27 орындамыз (50 орынның ішіндегі – ҚазТАГ), ал TIMSS бойынша алғашқы ондыққа кіреміз, алайда PISA нәтижелері оқушыларымыздың функционалдық сауаттылығының төмендігін көрсетті. Біздің балаларымыз көп нәрсені біледі, бірақ олар өз білімдерін қалай пайдалануды білмейді», - деді Аймағамбетов сейсенбідегі үкімет отырысында.
PIRLS, TIMSS, PISA - оқушыларды бағалаудың халықаралық жүйесі екенін ескеріңіз.
PISA-2015 нәтижелері бойынша Қазақстан математика пәнінен 600-ден 460, оқудан 600-ден 427, ғылым бойынша 1000-нан 456 балл жинады. PISA-2018 нәтижелері 2019 жылдың желтоқсанында жарияланады. TIMSS рейтингісіне сәйкес, 4 сынып оқушыларының математикалық білім деңгейі бойынша Қазақстан 49-дан 12-ші орынға, ал 8-ші сынып оқушыларының математикалық білім деңгейі бойынша 39-дан 7-орынға ие болды.


Жаңалықтармен бөлісу: