«Қазақтелекомның» өзі Алматы облысында марқұмға есепшот ашып, оған қарыздар есептелген

Талдықорған. 4 наурыз. ҚазТАГ - «Қазақтелеком» АҚ дербес Алматы облысының Ақсу ауданында қайтыс болған адамдарға есепшот ашты және ол бойынша есептелген қарыздар, деп хабарлайды агенттік.

«2020 жылдың 20 шілдесінде маған« Қазақтелекомнан »қоңырау келіп:« Нұрлан Әбілғайсанов 2019 жылдың 19 шілдесінде Интернетке қосылды және содан бері Т35 мың қарыздар, неге төлемеске? »Дедім. Бірақ менің әкем Әбілғайсанов Нұрлан қайтадан 2018 жылдың сәуір айында қайтыс болды. Оның үстіне, ол бүкіл өмірін Егінсу ауылында өткізді және Интернет біз бұрын-соңды өмір сүрмеген Сагабуйен ауылында байланысты, ал біз ол жақтан ешкімді де танымаймыз », - дейді Назгүл Абилгайсанова. қайтыс болды, деп хабарлады бейсенбіде ҚазТАГ-қа.

Ол Жансүгіров ауылындағы полицияға осы факт бойынша жүгінгенін нақтылады.

«Мен жүгінуге тырысқанда, тергеуші мені көндірді. Онда олардың барлығы бір-бірін біледі екен және мұның бәрін әкемнің мүгедектігі туралы бір жерден алынған мәліметтер негізінде «Қазақтелекомның» оператор қызы жасаған. «Қазақтелекомның» қызметкерлері мен қызметкерлері мені шу шығармауға және арызды қайтарып алмауға көндірді, ал менің қатысуымда «Қазақтелеком» қызметкерлері қарызды жауып, жауып тастады және абоненттік шоттың да жабылғанын айтты. «Қазақтелеком» тіпті қарыздарының жоқтығы туралы анықтама да берген. Сол оператор тез арада басқа жерге ауысып, тыныш жұмысын жалғастыра береді. Осыдан кейін бір жыл өтті, ал кеше тағы Папаға шот-фактура жазылды, сол Сагабуендегі шот-фактура, және қарыз қайтадан толтырылды. Барлығы менің қайтыс болған әкемді ешқашан жалғыз қалдырмайды », - деп шағымданды марқұмның қызы.

ҚазТАГ ХАА-нің редакциясы «Қазақтелекомның» баспасөз қызметіне түсініктеме алу үшін жүгінді, бірақ олар түсінікті түсініктемелер алу ықтималдығына күмәнмен қарайды, өйткені агенттік журналистерінің бірнеше үндеуі жауапсыз қалды. Ұлттық байланыс операторының баспасөз қызметінің жетекшісі Сара Бакирова да, «Қазақтелеком» АҚ басқарма төрағасы Қуаныш Есекеев те осы уақытқа дейін көптеген операторларға ұлттық оператордың әрекеттеріне қатысты шағымдармен пікір білдірген жоқ.

Алматы облысының Ақсу ауданындағы іс «Қазақтелекомға» қатысты мұндай шағымдар айтылған біріншіден алыс. Сонымен, 15 қаңтарда Қостанай тұрғыны ұлттық операторды «өз қызметтерін абоненттерге жатқызды» деген желеумен айыптады, ал 14 ақпанда қазақстандық журналист Инна Рудакова «Қазақтелекомды» бірнеше ай бойы жоғалып кетті деп есепшот жасады деп айыптады »деген хабар тарады. Интернет және ұсынылмаған қызметтер үшін төлем болмағаны үшін айыппұл алу.

Тіпті одан ертерек, 2020 жылдың көктемінде ҚазТАГ Қостанай қаласының прокуратурасы келісімшартты мерзімінен бұрын бұзу үшін белгілі бір жеңілдіктер қарастырылған жағдайда, келісімшартқа отырған тұтынушылардан «Қазақтелекомның» алымдарды өндіріп алуын заңсыз деп тануды талап етті »деп хабарлады. Байланыс операторы абоненттерге екі еселенген төлем жасауға немесе стандартты пакеттің құны мен жеңілдік пакеті арасындағы айырмашылықты қайтаруды міндеттеді, мұны айырмашылықты қайтару деп санады.

Сот ақыр соңында монополисттің жағына шығып, екі реттік төлем оператор мен абоненттің келіскен шешімі болып табылады деп мәлімдеді. Прокуратура жеңілдікті пакетті сатып алушылардың барлығы бірдей қандай құжатқа қол қоятынын түсінбейтіндігін, бұл көрсетілген қызмет үшін төлем алудың заңсыз екендігін білдірді.

adimage